..olin jännityksestä jäykkänä ja tippa silmäkulmassa. Olin siis vuosi sitten lähdössä vaihtoon. (Voitte lukeavuoden takaisia ajatuksia täältä blogista, vuoden 2010 syyskuu – kansiosta)

Kuinka siitä voi olla jo vuosi?!?! Ja kotiinpaluustakin on jo melkein 8kk enkä oo siltikään saanu aikaseksi kirjotettua pientä yhteenvetoa siitä, miten elämä on lähteny kulkemaan vaihdon jälkeen! Uskomatonta, kuinkakiireistä tämä elämä voi olla!

Toisaalta haluaisin siirtää kelloja vuoden taaksepäin, mutta ehkä kumminkin suurin osa mua haluaa elää tätä aikaa, vaikka nyt onkin aika stressaavaa. Vaihto oli ihana, mieleenpainuva ja uskomaton kokemus, jota en antais pois mistään hinnasta! Siellä tapasin ihania uusia ystäviä, jotka toivottavasti saan pitää aina lähellä. Siellä myös ymmärsin perheen ja kodin tärkeyden. J

Ja mitäs mä oon sen jälkeen touhannu? Viimeisen 8kk:n aikana oon tehny töitä, töitä ja töitä ja taka-alalla on koko sen ajan kummitellu jo kirosanaksi muodostunut ONT. No, on mulla ollu kivaaki! :D Ihana kesä, uusi koti ja kaikkea muuta kivaa! Niin ja matka Rosenehimiin! Ihan kuin olis kotia menny! J

Mutta tän pidemmittä puheitta, on aika taas rientää. Haaveissa on, että kun koulu on ohi joulukuun alussa, aloitan uuden blogin pitämisen. Kaipaan vapaata kirjoittelua!! Ilmoitan täällä sitten uuden osoitteen.

Kiitos kaikille, jotka on lukenu mun kirjotuksia ja kommentoinu. Muistan vieläkin, kuinka ne kaikki lämmitti mieltä, kun oli kaukana kotoa! <3

-Kipanne